Vragen en antwoorden

Hieronder vindt je verschillende vragen met antwoorden. Heb jij een vraag die op deze pagina nog niet beantwoord wordt? Stuur ons gerust een mail

Nieuwsbrief

Hoe vaak kan ik de nieuwsbrief verwachten?
De Vlinder.biz nieuwsbrief wordt alleen verzonden als we echt iets te melden hebben. Wij houden niet van nieuwsbrieven die perse elke week verzonden moeten worden en waarin alles herhaald wordt. Deze wordt alleen verzonden aan de klanten die zich hiervoor hebben opgegeven. Wil jij je ook opgeven voor de nieuwsbrief, vul je gegevens in aan de onderzijde van deze pagina.

Hoe lang blijven de aanbiedingen van de nieuwsbrief geldig?
Bij de acties in de nieuwsbrief vindt je ook de termijn waarop de acties geldig zijn.

Vind ik de aanbiedingen van de Vlinder.biz nieuwsbrief ook in de webshop?
In de webshop vindt je ook de aanbiedingen die in de nieuwsbrief vermeld zijn. Maar er zijn soms ook aanbiedingen die alleen geldig zijn voor de klanten die een nieuwsbrief ontvangen.

De aanbieding uit de nieuwsbrief is uitverkocht, wat nu?
Als je toch graag het product wilt hebben, stuur dan een mail. In de meeste gevallen kunnen wij het product nog voor je nabestellen of maken. Wij gaan dan ons uiterste best voor je doen om het artikel alsnog te leveren. Bij een op=op actie is het product niet meer na te bestellen of na te maken.

Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
Als je geen nieuwsbrief meer wenst te ontvangen, stuur ons dan een mail met dit verzoek, inclusief je adresgegevens. Je krijgt een bevestiging van je afmelding. Ook kun je dit onderaan een nieuwsbrief aanklikken.

Bestelling

Kan ik internetbestellingen ook afhalen?
Ja, dit is alleen mogelijk nadat u een afspraak heeft gemaakt via de mail. Het afhaaladres ontvangt u zodra de afspraak gemaakt is. 

Waar kan ik terecht met vragen over een ontvangen bestelling?
Als je vragen hebt over je bestelling, stuur ons dan een mail: info@vlinder.biz

Hoe moet ik (online) bestellen?
Je kunt producten bestellen in onze webshop. In de webshop kun je de stap voor stap instructies volgen om de producten te bestellen.

Ik heb een bestelling geplaatst maar geen emailbevestiging ontvangen. Is mijn bestelling wel doorgekomen?
Je krijgt een standaard bevestigingsmail als je besteld hebt. Als je deze niet ontvangen hebt, mail ons dan even. Vermeld hierin dan je adresgegevens en de bestelde producten. Wij kunnen dan voor je bekijken of de bestelling in ons systeem staat. Uiteraard krijg je hiervan een bevestigingsmail.

Sturen jullie ook producten na, die niet voorradig zijn?
In de webshop worden de producten getoond die op voorraad zijn. Maar er staan ook producten in die speciaal voor u gemaakt worden. Deze hebben ook een iets langere levertijd. Wij versturen de producten in 1x en sturen u hiervan een bevestiging.

Wat als blijkt dat het product niet aan mijn wensen voldoet?
Mocht je niet tevreden zijn met je bestelling, dan kun je dit binnen de zichttermijn van 7 melden via email: info@vlinder.biz

De verzendkosten zijn wel voor eigen rekening.

Waar kan ik naartoe als ik een vraag of klacht heb over mijn bestelling?
Klachten, daar worden wij ook niet vrolijk van. Laat ons svp zo snel mogelijk weten als je een klacht hebt. Zo kunnen wij dit samen met je oplossen. En we kunnen zo voorkomen dat een andere klant met eenzelfde klacht komt.

Kan ik mijn bestelling achteraf nog wijzigen?
Ja, in de meeste gevallen wel. Mail ons direct wat je zou willen wijzigen en wij doen er alles aan om de bestelling naar uw zin te verzenden.

Doe dit vooral voordat je het bedrag betaald hebt. Zo voorkom je dat jouw pakket al verzonden is en dat, als er een extra product bijkomt, je nog een keer extra bezorgkosten betaald.

Als je pakket al verzonden is, kunnen wij geen wijzigingen meer doorvoeren. Binnen de zichttermijn van 7 werkdagen kun je een product terugsturen.

Kan ik mijn bestelling achteraf nog annuleren?
Een bestelling kan geannuleerd worden. Je kunt dan een mail sturen. Omdat wij het pakket pas zullen verzenden als het bedrag o.v.v. het ordernummer binnen is, worden hiervoor geen kosten in rekening gebracht als dit voor de betaling gebeurd.

Als je pakket al verzonden is, kunnen wij geen wijzigingen meer doorvoeren. Binnen de zichttermijn van 7 werkdagen kun je een product terugsturen. Kijk hiervoor bij betaalwijze en levering voor meer informatie.

Ontvang ik een orderbevestiging van mijn bestelling?
Ja, je krijgt een bevestiging als je besteld hebt. Ook krijg je een bevestiging als wij je pakket hebben verzonden.

Als ik het verkeerde product geleverd heb gekregen, wat doe ik dan?
Vlinder.biz doet er alles aan om dit te voorkomen. Het kan echter voorkomen dat dit helaas mis is gegaan. Als je een verkeerd product hebt gekregen, kun je een mailsturen.Vermeld hierin svp het product wat je besteld hebt en welk product je ontvangen hebt. Vervolgens maken we met jou een afspraak hoe we het juiste product zo snel mogelijk bij jou thuis krijgen.

Assortiment

Als ik iets gewijzigd wil bij de producten (bijv. de kleur) kunnen jullie dit dan realiseren?
Dat doen we graag! Wij maken graag artikelen die helemaal naar het zin van onze klanten zijn. Andere kleurtjes, stofjes. Lintjes details zijn in heel veel gevallen mogelijk. Als je speciale wensen hebt, laat het ons weten: info@vlinder.biz. Wij zullen je mail beantwoorden en proberen het product aan te passen aan jouw wensen.

Is dit de hele collectie of levert Vlinder.biz nog meer?
Houdt de site dan ook goed in de gaten want de collectie wordt regelmatig gewijzigd en aangevuld. Heb je specifieke wensen of vragen, aarzel dan niet om ons te mailen. Wij maken graag artikelen op maat.

Er staat in de webshop dat er details anders kunnen zijn dan op de foto, wat betekend dit?
Omdat Vlinder.biz een groot aantal producten (deels) zelf maakt, is het mogelijk dat er kleine verschillen in de producten aanwezig zijn. Je kunt hierbij denken aan veertjes, vorm van een kraal, kleur(nuance) verschillen e.d.. Het zijn echter nooit grote verschillen. Als je een product speciaal wilt bestellen voor een bepaald detail, vermeld dit dan svp bij je bestelling.

Verzending

Hoe snel leveren jullie?
Zodra wij het bedrag op onze rekening ontvangen hebben, zenden wij je pakket, uiterlijk binnen 5 dagen. Bij speciaal voor u gemaakte producten, kan de levertijd langer zijn. Bij het product staat echter altijd vermeld wat de levertijd is, zodat u dit bij bestellen al kunt zien. Je ontvangt een mail zodra wij het pakket verzonden hebben. Heeft beperkt tijd? Bijvoorbeeld omdat het op tijd voor een cadeautje moet zijN? Mail ons even, meestal kunnen we wel aan uw verzoek voldoen.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij de aflevering van mijn bestelling?
Je ontvangt het pakket via TNT Post. Wanneer een pakket niet bij je kan worden afgeleverd op dinsdag tot en met vrijdag, wordt het standaard bij je buren aangeboden. Als het pakket ook bij je buren niet afgeleverd kan worden, wordt het later nog een keer aangeboden. De dag en het tijdstip van de 2e bezorging is afhankelijk van van de dag van de 1e bezorging.

Als jij en je buren ook bij de 2e bezorging niet thuis zijn, dan vind je een bericht in je brievenbus. Daarop staat waar waar je de zending op kunt ophalen. Hiervoor heb je 3 weken de tijd.

Als je een verzending onder rembours word verzonden, wordt het uiteraard niet bij je buren afgegeven.

Is het ook mogelijk om mijn bestelling op een andere adres te laten bezorgen?
Ja. Als je het pakket op een andere adres wilt laten bezorgen, kan je een afleveradres bij stap 2 van de bestelling opgeven.

Welke verzendkosten moet ik betalen?
Voor de verzendkosten hebben wij twee tarieven. Een tarief voor brievenbuspost € 3.50 en een tarief voor pakketpost € 6.95.

Betalen

Wat gebeurd er als ik het geld overmaak zonder vermelding van het ordernummer?
Als er op onze rekening geld binnenkomt zonder ordernummer, bekijken we eerst in onze administratie of wij het ordernummer kunnen achterhalen. Meestal lukt dit door het bedrag en de naam aan onze orders te linken. Als wij het ordernummer niet kunnen achterhalen, wordt het bedrag teruggestort op de herkomstrekening, met de vermelding: 'www.vlinder.biz: retour ivm ontbreken ordernummer' Je kunt dan het bedrag alsnog, met vermelding van het ordernummer, overmaken.

Zijn de prijzen in- of exclusief BTW?
Al onze prijzen zijn inclusief BTW.

Hoe gaat het met de betaling?
In de webshop kun je kiezen voor Ideal of via een overboeking.

Zijn de prijzen op de automatische orderbevestiging altijd bindend?
Ja, de prijzen die in je orderbevestiging staan, zijn bindend. De prijzen komen namelijk overeen met de productprijzen die je zelf in de webshop besteld hebt.

Krijg ik mijn geld terug als het artikel niet goed is?
Je kunt hiervoor gebruik maken van de zichttermijn van 7 werkdagen. 

Algemeen

Verkoopt Vlinder.biz ook cadeaubonnen? 
Op dit moment verkoopt Vlinder.biz nog geen standaard kadobonnen. Maar uiteraard kunnen we er wel eentje speciaal voor jou maken! Stuur ons dan een mail: info@vlinder.biz.

Waar gebruiken jullie mijn gegevens voor?
Je gegevens worden alleen gebruikt voor het verzenden van je bestelling. Meer informatie hierover vindt je in de privacy policy.

Als je je hebt aangemeld voor het ontvangen van de nieuwsbrief gebruiken wij deze gegevens alleen om je op de hoogte te houden van nieuwe acties en ontwikkelingen m.b.t. Vlinder.biz.

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Aanbieding

© 2008 - 2018 Vlinder.biz | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel